6.03.2014

Liebster Award

Liebster Award

Chciałabym bardzo podziękować Hani (hermione-granger-love.blogspot.com) za nominację do Liebster Award :*
Zasady:
Ta oto nominacja jest przyznawana za "dobrze wykonaną pracę". Jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, aby pomóc upowszechnić ich blogi. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań następnie nominować 11 blogów (trzeba poinformować o tym bloggerki) i zadać im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cie nominował :)
Pytania od Hani:

1. Ulubiony parring? ~ Dramione i Blinny
2. Życiowe motto? ~ Nie każdy głaz ma czter nogi(nie pytajcie o co chodzi XD)
3. Największy życiowy sukces? ~ Grand Prix na festiwalu w Bułgarii
4. Kogo najbardziej podziwiasz i za co? ~ J.K Rowling. Za to że mimo trudnego życia napisała Harry'ego Pottera
5. Z którym bohaterem filmu/książki się utożsamiasz ? ~ Gin
6. Jakie książki z twojego dzieciństwa/młodości będziesz czytała/polecała swoim dzieciom? ~Z największą pewnością HP, seria Jeżycjada a kiedy będą starsze Igrzyska Śmierci
7. Najlepszy pisarz/pisarka według ciebie i dlaczego ? ~ J.K Rowling, Suzanne Collins i Małgorzata Musierowicz. Bo spełniają się w swoim zawodzie i piszą świetne książki
8. Ulubiony cytat z książki ? ~ Harry Potter - Always  Igrzyska Śmierci - Kochasz mnie. Prawda czy fałsz? Odpowiadam: Prawda
9. Film, który cię fascynuje ?
10. Co dla ciebie bardziej się liczy - komentarze, czy wyświetlenia ? ~Komentarze których u mnie nie ma
11. Nudny romantyk, czy szalony ekstrawertyk ? ~Zależy od humoru

Blogi które nominuję:

http://dramione-true-love.blogspot.com/
I naprawdę nie wiem kogo jeszcze bym mogła nominować :C

Moje pytania:
1.Kiedy rozpoczęła się twoja przygoda z Harry'm Potterem?
2. Skąd bierzesz natchnienie do pisania bloga?
3. Dlaczego akurat Dramione?
4. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
5. Jakie lubisz książki?
6. Ulubieni pisarze/pisarki?
7. Wolisz iść na dyskotekę czy w spokoju poczytać?
8. Czy masz jakieś zwierzątko?
9. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
10. Ile masz lat?
11. Ulubiony przedmiot w szkole?

3 komentarze:

  1. Bardzo ci dziękuję i jutro znajdę trochę czasu i przeczytam twoje opowiadanie :)
    Dramione True Love <3
    PS. Jak trafiłaś na mój blog jeśli można wiedzieć ? I... to miłe, że mnie nominowałaś, a zwłaszcza, że tylko mnie. Jest naprawdę wieeele lepszych blogów a ty wybrałaś mój :) DZIĘKI :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bloga hermione-granger-love.blogspot.com którego prowadzi moja koleżanka. I nie masz za co dziękować w końcu na to zasługujesz C:

      Usuń
  2. Gratuluje, zasluzylas z pewnoscia ! Twoj blog jest na prawde swietny. A komentarze to tylko formalnosc, liczy sie tylko twoj talent i to ze sprawia ci to radosc ! ;) ~~ZosiaHP
    Ps. bede sie podpisywac ^^ , bo niestety nie mam konta na bloggerze.;)

    OdpowiedzUsuń