17.10.2014

Przepraszam

Witam na moim blogu! Czy ktokolwiek jeszcze pamięta o czym on jest? Muszę przyznać, że sama prawie zapomniałam. Kolejny raz obuecuję sobię, że napiszę to opowiadanie. Nie wiem czy mi się uda, ale będę się starała. Muszę też napisać, że najchętniej napisałabym to wszystko od nowa. Pisząc poprzedni rozdział byłam inną osobą. Inaczej patrzyłam na świat i wiele ważnych sprawach, w tym na miłość. Nie będzie łatwo kontynuować historię. Mam nadzieję, ze mi się uda. Co do rozdziału wolę nie pisać kiedy on będzie. Jak będzie to będzie.  To chyba już wszystko co chciałam wam przekazać, więc do następnej notki :*
(   życzcie mi weny c;   )

1 komentarz:

  1. Nie przejmuj się. Ważniejszy jest rozwój wewnętrzny niż pisanie opowiadania. Choć wierzę, że dojrzalsze wnętrza tworzą dojrzalsze teksty :D

    Powodzenia:)

    Aneczka

    OdpowiedzUsuń